Fundusze Europejskie
Opcje dostępności Włącz powiększenie czcionki Włącz wysoki kontrast Włącz lektora
Wyszukiwarka Mapa strony
  1. „Operetka z humorem” – owacje na stojąco dla artystów

„Operetka z humorem” – owacje na stojąco dla artystów

„Operetka z humorem” – owacje na stojąco dla artystów

Na scenie Dąbrowskiego Domu Kultury w niedzielę 15 listopada wystąpili artyści w pełnym, dynamiki i energii programie „Operetka z humorem". Zaprezentował się znakomity duet – sopranistka Naira Ayvazyan rodem z Armenii i tenor Tomasz Białek, między ariami operetkowymi na scenie pojawiała się A-klasowa turniejowa para taneczna (taniec towarzyski): Dominika Trzemzalska i Piotr Broncel. Ayvazyan jest gwiazdą Teatru Muzycznego Castello, wszechstronnie uzdolnioną artystką, zaskakującą publiczność ciągłą metamorfozą sceniczną – wspaniałym, mocnym głosem, pięknymi kreacjami i egzotyczną, pełną zmysłowości urodą. Związana z Gliwickim Teatrem Muzycznym, Filharmonią Zabrzańską i Rzeszowską, ma na swoim koncie gościnne występy w Operze Śląskiej i warszawskiej Galerii Porczyńskich. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród na międzynarodowych festiwalach i konkursach (np. Viva il Canto, Gloria, Viva Puccini).

Tomasz Białek w swoim dorobku ma wiele ról pierwszo jak i drugoplanowych. Wśród najważniejszych należy wymienić: Barnabę Tuckera w „Hello, Dolly!", Jima Boya w „Kwiecie Hawaii", Billy'ego w „42 ulicy", Travisa w „Footloose", Kupida w „Orfeuszu w piekle", Młodszego brata w „Ragtimie", Enrico Pisellego w „Nocy w Wenecji", Raoual St. Brioche'a w „Wesołej Wdówce" oraz Lisa w „Małym Księciu". Na stałe jest tenorem w Gliwickim Teatrze Muzycznym, często bywa obsadzany w rolach komediowych i wodewilowych. Jest pomysłodawcą i reżyserem pierwszej śląskiej operetki „Głos się zrywo, dusza śpiewo", która w 2010 r. była wielkim sukcesem artystycznym i wydarzeniem medialnym (wystawiana w Operze Śląskiej). Od kilku lat jest też dyrektorem Teatru Muzycznego Castello. Dąbrowską publiczność oczarował barwą głosu, panie były też dodatkowo pod wrażeniem urody przystojnego amanta.

„Operetka z humorem" to pełne elegancji i dobrego humoru widowisko, w którym artyści zaprezentowali największe przeboje operetkowe, musicalowe oraz pieśni ze światowego repertuaru. Dowcipna konferansjerka, 4 układy choreograficzne w wykonaniu profesjonalnej pary tanecznej, uczyniło go oryginalnym i lekkim w odbiorze. Soliści co rusz podrywali publiczność do wspólnego śpiewu i zabawy, w 2 przypadkach bohaterami widowiska stali się też wybrani widzowie.

Sala była pełna dzięki zainteresowaniu Uniwersytetu Trzeciego Wieku przy DDK – partnera koncertu, dla którego wydarzenie to było podsumowaniem projektu realizowanego przy wsparciu finansowym Marszałka Województwa Małopolskiego w ramach programu „Mecenat Małopolski" oraz za sprawą licznej rzeszy nauczycieli – członków Oddziału ZNP w Dąbrowie Tarnowskiej, świętujących przy tej okazji 110-lecie związku.

Na widowni nie zabrakło też gości specjalnych, wśród nich: Tadeusza Kwiatkowskiego Starosty Dąbrowskiego i Krzysztofa Kaczmarskiego Burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej. Koncert skończył się specjalnym bisem i owacją na stojąco!

DDK

Na scenie Dąbrowskiego Domu Kultury w niedzielę 15 listopada wystąpili artyści w pełnym, dynamiki i energii programie „Operetka z humorem". Zaprezentował się znakomity duet – sopranistka Naira Ayvazyan rodem z Armenii i tenor Tomasz Białek, między ariami operetkowymi na scenie pojawiała się A-klasowa turniejowa para taneczna (taniec towarzyski): Dominika Trzemzalska i Piotr Broncel. Ayvazyan jest gwiazdą Teatru Muzycznego Castello, wszechstronnie uzdolnioną artystką, zaskakującą publiczność ciągłą metamorfozą sceniczną – wspaniałym, mocnym głosem, pięknymi kreacjami i egzotyczną, pełną zmysłowości urodą. Związana z Gliwickim Teatrem Muzycznym, Filharmonią Zabrzańską i Rzeszowską, ma na swoim koncie gościnne występy w Operze Śląskiej i warszawskiej Galerii Porczyńskich. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród na międzynarodowych festiwalach i konkursach (np. Viva il Canto, Gloria, Viva Puccini). Tomasz Białek w swoim dorobku ma wiele ról pierwszo jak i drugoplanowych. Wśród najważniejszych należy wymienić: Barnabę Tuckera w „Hello, Dolly!", Jima Boya w „Kwiecie Hawaii", Billy'ego w „42 ulicy", Travisa w „Footloose", Kupida w „Orfeuszu w piekle", Młodszego brata w „Ragtimie", Enrico Pisellego w „Nocy w Wenecji", Raoual St. Brioche'a w „Wesołej Wdówce" oraz Lisa w „Małym Księciu". Na stałe jest tenorem w Gliwickim Teatrze Muzycznym, często bywa obsadzany w rolach komediowych i wodewilowych. Jest pomysłodawcą i reżyserem pierwszej śląskiej operetki „Głos się zrywo, dusza śpiewo", która w 2010 r. była wielkim sukcesem artystycznym i wydarzeniem medialnym (wystawiana w Operze Śląskiej). Od kilku lat jest też dyrektorem Teatru Muzycznego Castello. Dąbrowską publiczność oczarował barwą głosu, panie były też dodatkowo pod wrażeniem urody przystojnego amanta. „Operetka z humorem" to pełne elegancji i dobrego humoru widowisko, w którym artyści zaprezentowali największe przeboje operetkowe, musicalowe oraz pieśni ze światowego repertuaru. Dowcipna konferansjerka, 4 układy choreograficzne w wykonaniu profesjonalnej pary tanecznej, uczyniło go oryginalnym i lekkim w odbiorze. Soliści co rusz podrywali publiczność do wspólnego śpiewu i zabawy, w 2 przypadkach bohaterami widowiska stali się też wybrani widzowie. Sala była pełna dzięki zainteresowaniu Uniwersytetu Trzeciego Wieku przy DDK – partnera koncertu, dla którego wydarzenie to było podsumowaniem projektu realizowanego przy wsparciu finansowym Marszałka Województwa Małopolskiego w ramach programu „Mecenat Małopolski" oraz za sprawą licznej rzeszy nauczycieli – członków Oddziału ZNP w Dąbrowie Tarnowskiej, świętujących przy tej okazji 110-lecie związku. Na widowni nie zabrakło też gości specjalnych, wśród nich: Tadeusza Kwiatkowskiego Starosty Dąbrowskiego i Krzysztofa Kaczmarskiego Burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej. Koncert skończył się specjalnym bisem i owacją na stojąco! DDK