Już tylko tele-zgłoszenia i tele-obsługa ...
Telekomunikacja już zupełnie znika z budynku przy ul. Mickiewicza w Tarnowie, z którym kojarzona była przez wiele lat. Petenci, którzy przychodzą do pozostawionego tam wiosną Biura Obsługi Klienta TP SA są informowani, że z końcem miesiąca BOK zostanie zlikwidowane. To samo dotyczy punktów w Bochni, Brzesku i Dąbrowie Tarnowskiej.
Wszystko w związku z powstającym w Krakowie telecentrum tzw. Błękitną Linią. W sprawie rachunków telefonicznych czy awarii tarnowianie będą teraz telefonować pod numery 93 93 i 93 30. Mieszkańcy obawiają się, że spowoduje to duże problemy z dodzwonieniem się do właściwej osoby, a telefon będzie wciąż zajęty. Tymczasem jak przekonuje telekomunikacja, nowy system ma ułatwić życie – mówi szef działu prasowego firmy Andrzej Knapik. Zmiany pociągną za sobą zwolnienia pracowników. Większości co prawda zaproponowano zatrudnienie w telecentrum, jednak nie wszyscy zdecydowali się dojeżdżać do Krakowa. Z pracy odejdzie więc co najmniej kilkanaście osób.
Przejdź do strony Wydziału Geodezji e-Puap
Przejdź do strony Elektroniczna Platforma
Usług Administracji Publicznej CEIDG
Przejdź do strony Centralna Ewidencja i Informacja
o Działalności Gospodarczej Przejdź do strony Dziennik Województwa
Małopolskiego Przejdź do strony Dziennik Ustaw
dziennikustaw.gov.pl Przejdź do strony Monitor Polski
monitorpolski.gov.pl Przejdź do strony Program ochrony powietrza
dla województwa małopolskiego Przejdź do strony Baza teleadresowa
podmiotów i organizacji pozarządowych realizujących
oddziaływania wobec osób stosujących przemoc w rodzinie
w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. B. Joselewicza 5