Fundusze Europejskie
Opcje dostępności Włącz powiększenie czcionki Włącz wysoki kontrast Włącz lektora
Wyszukiwarka Mapa strony
  1. Jesteśmy bliscy sukcesu ?

Jesteśmy bliscy sukcesu ?

PAŃSTWA ZADOWOLENIE - NASZYM CELEM.

Pod takim hasłem dniach od 16 07 2012 do 24 08 2012 r. prowadzone było anonimowe badanie ankietowe zadowolenia i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej. Otrzymaliśmy łącznie 70 wypełnionych ankiet co stanowi ok. 5 % obsłużonych w tym czasie osób. Taka ilość pozwala na wiarygodną ocenę.

Pragnę poinformować o bardzo wysokiej średniej z oceny jakości obsługi – 4.82 oraz poziomu usług – 4.78 w 5 stopniowej skali (79 % osób wstawiło ocenę - bardzo dobrą). Najwyższą ocenę – średnia 4.85 przyznaliście Państwo wskaźnikowi - sprawna i fachowa obsługa klienta.
Z grupy osób, które wypełniły ankietę 97 % wskazało, że czas ich oczekiwania na przyjęcie przez pracownika był krótszy niż 15 minut, a 78 % że było to krócej niż 5 minut.
Wyniki te bardzo nas cieszą a jednocześnie zobowiązują.
Klienci urzędu posiadają pełną informację o miejscu i zakresie prowadzonych spraw w budynku starostwa – 83 % wskazało, że bez problemu trafiła do właściwego pracownika. Źródłem tych informacji były: strona internetowa starostwa (29 %), tablice informacyjne (24 %), informacja telefoniczna (21 %) oraz punkt obsługi, sekretariat (20 % wskazań).
Pożądanymi zmianami są: wydłużenie godzin pracy urzędu, zmiana sposobu informacji.
Klientami urzędu są: w 61% - mężczyźni, w 39% - kobiety, 54% - zamieszkujący w mieście, 41% - załatwia sprawy w zależności od potrzeb, 21% robi to kilka razy w miesiącu. Naszymi respondentami były osoby:
- w wieku: 18 – 30 lat -28% , 31 – 50 lat – 50% , powyżej 50 lat – 22%,
- z wykształceniem: podstawowe -1% , zasadnicze zawodowe -7% , średnie – 45% , wyższe - 47%

Informacje w ten sposób pozyskane wykorzystamy do doskonalenia naszych usług w ramach Systemu Zarządzania Jakością.

Za poświęcony czas i merytoryczne oceny pragnę Państwu bardzo podziękować.

Tadeusz Kwiatkowski

Starosta Dąbrowski

PAŃSTWA ZADOWOLENIE - NASZYM CELEM. Pod takim hasłem dniach od 16 07 2012 do 24 08 2012 r. prowadzone było anonimowe badanie ankietowe zadowolenia i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej. Otrzymaliśmy łącznie 70 wypełnionych ankiet co stanowi ok. 5 % obsłużonych w tym czasie osób. Taka ilość pozwala na wiarygodną ocenę. Pragnę poinformować o bardzo wysokiej średniej z oceny jakości obsługi – 4.82 oraz poziomu usług – 4.78 w 5 stopniowej skali (79 % osób wstawiło ocenę - bardzo dobrą). Najwyższą ocenę – średnia 4.85 przyznaliście Państwo wskaźnikowi - sprawna i fachowa obsługa klienta.Z grupy osób, które wypełniły ankietę 97 % wskazało, że czas ich oczekiwania na przyjęcie przez pracownika był krótszy niż 15 minut, a 78 % że było to krócej niż 5 minut.Wyniki te bardzo nas cieszą a jednocześnie zobowiązują.Klienci urzędu posiadają pełną informację o miejscu i zakresie prowadzonych spraw w budynku starostwa – 83 % wskazało, że bez problemu trafiła do właściwego pracownika. Źródłem tych informacji były: strona internetowa starostwa (29 %), tablice informacyjne (24 %), informacja telefoniczna (21 %) oraz punkt obsługi, sekretariat (20 % wskazań).Pożądanymi zmianami są: wydłużenie godzin pracy urzędu, zmiana sposobu informacji.Klientami urzędu są: w 61% - mężczyźni, w 39% - kobiety, 54% - zamieszkujący w mieście, 41% - załatwia sprawy w zależności od potrzeb, 21% robi to kilka razy w miesiącu. Naszymi respondentami były osoby:- w wieku: 18 – 30 lat -28% , 31 – 50 lat – 50% , powyżej 50 lat – 22%,- z wykształceniem: podstawowe -1% , zasadnicze zawodowe -7% , średnie – 45% , wyższe - 47% Informacje w ten sposób pozyskane wykorzystamy do doskonalenia naszych usług w ramach Systemu Zarządzania Jakością. Za poświęcony czas i merytoryczne oceny pragnę Państwu bardzo podziękować. Tadeusz Kwiatkowski Starosta Dąbrowski